kwietnia 29, 2023

Jak własnoręcznie zrobić prezent? - Pomysł na notes na lodówkę

 Dzień dobry!

Gdzieś pomiędzy przygotowywaniem kwiatów do warsztatu Pastelowa wiosna, pakowaniem kitów wpadam do Was z moją kolejną inspiracją dla marki LemonCraft. Sięgnęłam tym razem po kolekcję papierów, która od samego początku trafiła na moją listę "ulubione", o jakiej kolekcji pisze? Oczywiście o House of roses, czy jest jakiś fan LemonCraft, który nie zna tej kolekcji? Ta piękna kolekcja w stylu vintage ubrana w cudowne kwiaty i kolory sprawdzi się świetnie na wiele okazji. Ja dzisiaj prezentuję Wam pomysł na ręcznie robiony prezent z wykorzystaniem głównie elementów do wycinania. Projekt jest nieco inny niż te, które możecie spotykać u mnie najczęściej, gdyż nie przygotowałam kartki oraz nie wykorzystałam kwiatów 3d. Zrobiłam tym razem notes na lodówkę, z płaską kompozycją, ale nie byłabym sobą gdybym nie wykorzystała chociaż jednego z moich ulubionych elementów, więc sięgnęłam po koronki i brokat, który nadał pięknego blasku całej pracy. Jeśli chcesz zobaczyć jak powstał mój notes to zapraszam na film :) 

















Buziaki :) 
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger