kwietnia 11, 2023

Kurs na kartkę na Pierwszą Komunię Świętą - nowości Lemoncraft kolekcji Greenery

 Dzień dobry Kochani!

Dłuższa przerwą w publikacji wcale nie oznacza, że nic się u mnie nie działo. Wręcz przeciwnie, zasypaliście mnie mnóstwem zamówień przez co na chwilkę odpuściłam publikowanie zdjęć. Jednak wracam do Was z moją najnowszą inspiracją dla marki LemonCraft💚 Przygotowałam dla Was film krok po kroku na kartkę na Pierwsza Komunię Święta. Kartka powstała z najnowszej, przepięknej kolekcji Greenery. Ah jak mi brakowało takich cudownych papierów w odcieniach zieleni, są one idealne na wiele okazji, śluby, chrzciny, imieniny, urodziny i wiele innych. Moja dzisiejsza odsłona tej kolekcji to delikatna kartka z ręcznie robionymi kwiatami z tkaniny.

Film zostanie opublikowany dzisiaj o godz. 18:00 na moim kanale YouTube. :)











Pozdrawiam
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger