kwietnia 16, 2023

Warsztaty kwiatowo - kartkowe PASTELOWA WIOSNA

Dzień dobry Kochani!

 

Nawet nie wiecie jak bardzo nie mogłam doczekać się dzisiejszego dnia!

W końcu nadszedł czas kiedy w pełni mogę zaprezentować Wam moje najnowsze warsztaty online.  Wczoraj o północy zakończyła się przedsprzedaż warsztatu (WERSJA PREMIUM), nie daliście mi odpocząć i do ostatniej chwili otrzymywałam od Was wiadomości. Chcę Wam serdecznie podziękować za Wasze zaufanie. Wiele z Was wybrało moje warsztaty po raz kolejny co bardzo mnie cieszy i dodaje skrzydeł do dalszego tworzenia dla Was. Dziękuję Wam za to i już dłużej nie przeciągam. Otwieram zapisy na najnowszy warsztat PASTELOWA WIOSNA!


Serdecznie zapraszam Cię na film z prezentacją warsztatów:


Poniżej znajdziesz wszystkie szczegóły dotyczące warsztatu.

W trakcie pierwszej części warsztatu zgłębisz między innymi tajniki pracy z tkaniną bawełnianą, pokażę Ci metodę robienia pięknych i nie powtarzalnych kwiatów! Martwisz się, że nie masz specjalnej maszynki/nagrzewnicy do kwiatów? Nic nie szkodzi! W trakcie warsztatów pokaże Ci jak poradzić sobie i zrobić piękne kwiaty bez maszynki! W zestawie otrzymasz również zestaw gotowych kwiatów, które przygotowałam specjalnie do tego warsztatu.

Druga część warsztatu poświęcona będzie dwóm bogato zdobionym wiosennym kartkom. W trakcie warsztatu nauczysz się jak budować wielowarstwowe kompozycje, a zarazem jak sprawić by były one lekkie i delikatne. Dowiesz się jakich zasad przestrzegać by Twoje kompozycje były spójne i eleganckie. W jakie sposób dobierać kolory i dodatki oraz jak wykorzystać elementy do wycinania.

Jeśli więc:

  • ·         zastanawiasz się czy można robić materiałowe kwiaty bez odpowiedniej nagrzewnicy,
  • ·         zastanawiasz się jak poprawnie usztywnić materiał, by kwiaty nie były spłaszczone,
  • ·         chcesz by Twoje kompozycje na kartkach były piękne, bogate i spójne,
  • ·         chcesz poznać zasady poprawnego budowania wielowarstwowych kompozycji,
  • ·         chcesz dowiedzieć się jak dobierać dodatki, by praca była spójna i elegancka,

to ten warsztat jest właśnie dla Ciebie!

 

Przygotowałam kilka wersji warsztatu tak by każdy mógł wybrać coś odpowiedniego dla siebie, poniżej przedstawiam wszystkie dostępne opcje:

 

WARSZTAT WERSJA PREMIUM – w tej wersji warsztatu pokażę Ci krok po kroku jak zrobić różyczki z tkaniny oraz kartki. Otrzymasz ode mnie gotowe wycięte płatki kwiatów, zestaw gotowych kwiatów oraz wszystkie materiały do wykonania kartek. Wariant ten obejmuje dostęp do części kwiatowej i kartkowej.  Cena wynosi 155 zł plus koszty wysyłki paczkomat 15 zł lub kurier 17 zł.

 

WARSZTAT WERSJA MEDIUM – ta wersja przeznaczona jest dla osób, które chcą pominąć kwiatową część warsztatu. W tym wariancie warsztatu otrzymasz ode mnie gotowy zestaw kwiatów z tkaniny oraz wszystkie materiały do kartek wraz z dostępem do kartkowej części warsztatu. Cena wynosi 120 zł plus koszty wysyłki paczkomat 15 zł lub kurier 17 zł.


WARSZTAT DOSTĘP KWIATOWY – w tej wersji otrzymasz ode mnie link do filmu z nagraniem, w którym krok po kroku pokazuję jak wykonać różyczki z tkaniny. Materiały należy zapewnić sobie we własnym zakresie. Pełna lista zostanie przesłana na e-mail. Cena za dostęp wynosi 40zł.

 

WARSZTAT DOSTĘP DO KARTEK – w tej wersji otrzymasz ode mnie linki do filmów z kartkowej części warsztatu. Materiały należy zapewnić sobie we własnym zakresie. Pełna lista zostanie przesłana na e-mail. Cena za dostęp wynosi 40zł.

 

WARSZTAT DOSTĘP KWIATY + KARTKI – w tej wersji otrzymasz ode mnie linki do filmów z kartkowej i kwiatowej części warsztatu. Materiały należy zapewnić sobie we własnym zakresie. Pełna lista zostanie przesłana na e-mail. Cena za dostęp wynosi 60zł.

 

A teraz przedstawię Ci kilka ważnych terminów:

  •  Zapisy: 16.04. – 23.04.
  •  Płatność do: 24.04.
  •  Zapisy tylko na adres e-mail: ewa.scrap@gmail.com
  •  Wysyłka kitów: 9.05 – 11.05
  •  Dostęp do warsztatu będzie rozsyłany 14.05.

 

Materiały, które należy przygotować samodzielnie:

PS Dla każdej osoby biorącej udział w warsztatach czeka pakiet wspaniałych niespodzianek! 












































Buziaki

Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger