kwietnia 22, 2023

KARTKA NA ŚLUB Z KOLEKCJI SWEETNESS

Dzień dobry!

Dzisiaj chcę zaprezentować kartkę, która powstałam w ramach inspiracji dla LemonCraft. Kartkę przygotowałam z kolekcji Sweetness. Chociaż na pierwszy rzut oka wydaje się, że papiery te raczej nie będą pasować do ślubnych projektów to ja postanowiłam nieco ten schemat przełamać. Z papierów wybrałam te w jasnych, delikatnych odcieniach, dodałam koronkę, którą wyrwałam ze starego prześcieradła, które kupiłam w lumpeksie. Swoją drogą to jestem ciekawa czy zdarza się Wam polować na jakieś koronkowe perełki w takich sklepach? Mi kiedyś udało się dorwać wielkie prześcieradło, które dookoła miało przepiękną bawełnianą haftowaną koronkę. By nieco przełamać delikatność papierów i nadać kartce trochę zadziornego charakteru postanowiłam dodać do niej mocnych dodatków w postaci czerwonych różyczek wyciętych z kolekcji oraz moich ręcznie robionych kwiatków z tkaniny. Do kolekcji Sweetnes stworzyłam specjalny zestaw kwiatów, który wykorzystałam właśnie w tej kartce. Co sadzisz o kartce na ślub w takim nieoczywistym wydaniu?  Koniecznie daj mi znać w komentarzu :) 





















Buziaki!

Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger