października 07, 2019

Świątecznego szaleństwa ciąg dalszy...

   Wpadłam jak śliwka w kompot! Zakochałam się w kolekcji Joy to the world od Lemoncrfat i powstała kolejna kartka świąteczna... Tym razem postawiłam na nieoczywiste kolory, bo połączyłam róż i błękit. Karta wyszła trochę hmm... bajkowo? Czasem lubię takie nietypowe prace, bo dlaczego świąteczne kartki mają być tylko w odcieniach zieleni i czerwieni? 😉

   Wyjątkowo w tym roku mam wenę do tworzenia świątecznych kartek wcześniej niż w listopadzie więc korzystam! 😀






Pozdrawiam serdecznie,
Ewka


30 komentarzy:

  1. Ja jeszcze tej kolekcji nie pociachałam, patrzę i zachwycam się jeszcze... Ale Ty tak pięknie z niej tworzysz, że chyba też ruszę z kopyta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu! :) A ta kolekcja na prawdę uzależnia i można z niej robić i tradycyjne kartki i coś zupełnie innego :)

      Usuń
  2. O jaka piękna! Lubię takie nieoczywiste połączenia kolorów na święta, jest cudnie cukierkowo i bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie wygląda i te cudne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory. Cudnie skomponowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska! To połączenie jest cudne! Kwiatuszki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka ❤️ Bajkowa, masz rację, i wspaniale zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie kolory, nieoczywiste na święta, a tak pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać róż może być również bardzo świąteczny :) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka mroźna kartka :) Fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie mroźna. :-) Widzę, że będziesz przygotowana do świąt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 chociaż raz udało mi się zrobić jakieś kartki wcześniej niż w listopadzie :)

      Usuń
  11. Wow ale cudne połączenie kolorów, niesamowita zimowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, rewelacja, przepiękna praca, te kolory, kwiatki 👏

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger