października 20, 2019

Winter is coming...

   Chociaż do zimy jeszcze daleko to nie potrafię oprzeć się zimowym pracom. I dlatego powstała kolejna zimowa kratka. Wykorzystałam moją chyba ulubioną tegoroczną kolekcję świąteczną Joy to the world od Lemoncraft. Kartkę ozdobiłam wianuszkiem, który zrobiłam sama ze scrapek liści i świątecznych zimowych gałązek. Użyłam również ręcznie wykonanych poinsecji. Mam nadzieję, że przeniosłam Was chociaż odrobinę w mroźny, zimowy klimat. 







Pozdrawiam serdecznie,
Ewka :)

20 komentarzy:

  1. Ewunia wow... jest po prostu przepiękna...urzekły mnie te kolory! Magia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka! Te niebieskie poinsecje-wow! :) I chlapania - one zawsze dodadzą tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Chlapania są po prostu obowiązkowe :)

      Usuń
  3. Praca jest tak cudowna i klimatyczna, że dech mi zaparło :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza kartka, uwielbiam takie wianuszki na świątecznych kartkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna! Cudowne kolory - zachwycają mnie te niebieskie poinsencje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna praca w każdym szczególe. Ja też już zaczęłam robić świąteczne prace, brokat znowu wszędzie 😂

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger