października 27, 2019

Świąteczne warsztaty z Dorotą Kotowicz...

   Witajcie!
   
   Dzisiaj wpis zupełnie inny niż dotychczas ponieważ chcę pokazać Wam prace jakie wykonałam podczas świąteczno-zimowych warsztatów z Dorotą Kotowicz - Art_Dorota. Spotkanie odbyło się w Akademii Rękodzieła Deco Hobby w Gdyni. Na warsztatach wykonałyśmy 5 zawieszek świątecznych z pięknych papierów Winter Star od Stamperii, które ozdobiłyśmy ręcznie robionymi poinsecjami z foamiranu, pięknymi koronkami, tekturkami od Scrapnińca oraz wstążkami Old Fashion Ribbons. Nie zabrakło również duuuużej ilości brokatu, mikrokulek, oraz pięknych perełek, które nadają pracy niezwykle eleganckiego charakteru.

   Wszystkim, którzy będę mieli okazję wzięci udziału w warsztatach u Doroty serdecznie polecam! Takie spotkanie to niesamowita dawka wiedzy oraz wspaniale i twórczo spędzony czas :) A teraz zapraszam Was do oglądnięcia zdjęć prac jakie wykonałam.



 








Pozdrawiam serdecznie Dorotę i wszystkich czytelników mojego blog, z niecierpliwością czekam na kolejne takie twórcze spotkanie!

Ewka


20 komentarzy:

  1. Szczęściara! Przepiękne prace, wszystkie, nie byłabym w stanie wybrać jednej najpiękniejszej. Kolory cudowne i moje ulubione. :) I strasznie lubię detale w takich pracach - koronki, koraliki, brokaty, wstążeczki, no cuda! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 ja mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję wziąć udział w warsztatach u Dorotki 😊

      Usuń
  2. Oj zazdroszczę takich efektów warsztatowych - piękne zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, śliczne zawieszki. Zazdroszczę takich cudny n warsztatów. A zawieszki? Co jedna piękniejsze.. Widać klimat Doroty te koronki, warstwy, one robią robotę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zauroczona tymi różnorakimi dodatkami i dodateczkami :) Wyszły piękne mroźne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace, warsztaty z Dorotą są zawsze fantastyczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) O tak warsztaty z Dorota to rewelacyjna sprawa :)

      Usuń
  6. Wspaniałe ci wyszły te zawieszki. Tak żałuję , że Dorota wyjechała z Irlandii bo tak bardzo polubiłam warsztaty u niej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne! Każda z osobna zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wszystkie 💕 Uwielbiam Dorotę i jej warsztaty, kiedyś często prowadziła warsztaty w Rzeszowie, niestety teraz jest tak daleko 😢

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne :) warsztaty z Dorotą zawsze są udane :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger