września 30, 2019

Czy to już święta?...

   Oczywiście jeszcze nie! Ale jak tylko zobaczyłam najnowszą świąteczną kolekcję Lemoncraft Joy to the world od razu wiedziałam, że muszę ją mieć i koniecznie stworzyć z niej jakąś kartkę. Jest piękna i delikatna. Z jednej strony mroźna i zimowa w niesamowitych odcieniach niebieskiego, a z drugiej ciepła  i tradycyjna z duża ilością pięknych czerwonych poinsecji i cudownego zielonego koloru. Dzisiaj przedstawiam kartkę, w której połączyłam intensywny czerwony papier w białe kropeczki oraz papier w delikatną błękitną kratkę :) Wykorzystałam też słodkie pierniczki z arkusza z dodatkami oraz oczywiście własnoręcznie zrobione poinsecje, które delikatnie oszroniłam by nadać im zimowego charakteru. 





Serdecznie pozdrawiam,
Ewka

26 komentarzy:

  1. Zapachniało pierniczkami :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤ ja już czekam niecierpliwie na świąteczne pierniczki 😍

      Usuń
  2. Wspaniała świąteczna inspiracja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zimowy obraz stworzyłaś. Pierniczki ocieplają kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Aż pachnie piernikami i mrozem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna praca, aż czuć świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa cudownie zimowa karteczka...piękny klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam z zachwytem, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka, świetnie wygląda taka kolorystyka na pracy świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger