września 14, 2019

Violet silence...

    Wiatajcie!
   Dzisiaj prezentuję soczyście fioletową kartkę z kolekcji Violet Silence od Lemoncraft. W przypywie weny postanowiłam na przekór zaokiennej szarudze zrobić pełną energii kartkę. Użyłam w niej papierowych róż, białego ręcznie zrobionego kwiatuszka :) oraz wstążeszki Old Fashion Ribbon - odkąd je odkryłam to bardzo często goszczą na moich pracach.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie DIY zrób to sam kartka urodzinowa.


http://diytozts.blogspot.com/2019/09/papierowocykl-pod-patronatem-itd.html


Ślę serdeczne pozdrowienia,
Ewka

31 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka. Kompozycja kwiatowa zachwyca ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ukwiecona, letnia karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła! Ten biały kwiatuszek podoba mi się bardziej niż gotowy, jest cudny. :) Nie znałam Fashion Ribbon, chętnie poznam, bo wstążka rzeczywiście jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest, podobają mi się takie drobiazgi w kompozycji kwiatowe-listeczki, kuleczki, chlapania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka. Te fiolety są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest i ta kompozycja kwiatowa bardzo fajnie zrobiona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te kolorki.fajne te dodatki w kompozycji

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Czarujące są te fiolety, a Tobie udało się pokazać ich piękno.

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZE-PIĘ-KNA! Jestem nią oczarowana, podoba mi się z każdej strony i aż szkoda, że tak mało zdjęć dodałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) następnym razem postaram się dodać więcej zdjęć :)

      Usuń
  10. Świetna kartka. Dziękuje za udział w naszej zabawie PAPIEROWO. Życze powodzenia, pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, delikatna praca. Dziękuję za udział w papierowym wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger