kwietnia 14, 2023

PRZEDSPRZEDAŻ NAJNOWSZYCH WARSZTATÓW - PASTELOWA WIOSNA

 Dzień dobry, dzień dobry :)

Ależ szykuje się ekscytujący weekend u mnie! już wczoraj w trakcie live'a dla ZieloneKoty.pl i Lemoncraft zapowiadałam, że warto będzie do mnie zajrzeć :) Już zdradzam co się będzie działo. Otóż wpadam dzisiaj do Was z moją kolejną propozycją warsztatową! Wiem, że wiele z Was czekało na moje kolejne warsztaty, więc uchylam już dzisiaj rąbka tajemnicy, a już w niedzielę 16.04. przekażę wszystkie szczegóły. Jak pewnie wiecie jestem zakochana w kwiatach z tkaniny i właściwie każdy mój projekt jest ozdobiony moimi ręcznie robionymi kwiatami. Dlatego i te warsztaty nie mogą obejść się bez kwiatów. Tym razem przygotujemy piękne samodzielnie barwione różyczki, które później wkomponujemy w dwie prace z najnowszej kolekcji LemonCraft Mom's Love, jakie? Zdradzę Wam w niedzielę :)

Dzisiaj przedstawiam pierwszą część mojego warsztatowego projektu, czyli kwiaty z tkaniny i listki. W trakcie warsztatów krok po kroku pokażę jak zrobić te piękne różyczki i listki. Jeżeli zdecydujecie się na zakup warsztatu wraz z kitem otrzymacie ode mnie wszystkie materiały potrzebne do wykonania kwiatów.

Dla osób, które zdecydują się zapisać na warsztaty dzisiaj lub jutro przygotowałam promocyjną przedsprzedaż. Regularna cena warsztatu wraz z kitem wynosi 155zł, a tylko do jutra tj. do soboty 15.04. macie szansę na zakup warsztatu w cenie 140zł. Do powyższej kwoty należy doliczyć koszty wysyłki, paczkomat 15zł lub kurier 17zł. 

Aby zapisać się na warsztat wystarczy napisać do mnie e-mail na adres: ewa.scrap@gmail.com





Buziaki
Ewa :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger