maja 14, 2023

Dlaczego warto wręczać ręcznie robione kartki?

 Ręcznie robione kartki na ślub to małe dzieła sztuki. Myślę, że para młoda, która otrzyma taki niepowtarzalny prezent poczuję się bardzo wyjątkowo.  Dlaczego jeszcze warto wręczać ręcznie robione kartki? Oto kilka powodów:

  • unikalność projektu – każda ręcznie wykonana praca jest wyjątkowa i niepowtarzalna, nawet jeżeli prace są do siebie bardzo podobne to i tak nigdy nie będą identyczne,

  • indywidualność – często wykonujemy prace spersonizowane wykonane pod konkretne zamówienie, przygotowane specjalnie z myślą o osobie, która będzie obdarowana,

  • ekskluzywność – ręcznie robione kartki charakteryzują się wyjątkowymi dodatkami, często możemy spotkać na nich kompozycję 3D z ręcznie robionymi kwiatami, co wyróżnia takie kartki spośród tych masowo drukowanych,

  • kreatywność – ręcznie robione kartki wymagają zaangażowania i kreatywności, co jeszcze bardziej czyni je wyjątkowymi, prezent w postaci ręcznie robionej kartki na pewno docenią osoby ceniące sztukę,

  • docenienie – wręczenie ręcznie robionej kartki to wyraz szczególnego szacunku, obdarowana osoba taki prezent postrzegać będzie jako bardziej wartościowy i wyjątkowy.

Myślę, że te 5 powodów dla których warto wykonywać i wręczać ręcznie robione kartki zachęciło Cię do tego by częściej sięgać po rękodzieło.

 

Moja dzisiejsza inspiracja to kartka, którą przygotowałam dla wyjątkowej pary w prezencie ślubnym. Wykorzystałam to co lubię najbardziej czyli dużo koronek, tekturek i ręcznie robione kwiaty. Oczywiście nie mogło też zabraknąć błyskotek. Dlaczego wybrałam kwiaty w niebieskim kolorze? Otóż niebieskie kwiaty są symbolem zaangażowania i zaufania, więc idealnie wpasowały mi się w tę wyjątkową pracę.

Jeśli chcesz więc podarować wyjątkowy prezent sięgnij po ręcznie robioną pracę. Wielu rękodzielników oferuje swoje projekty na sprzedaż, jeżeli jednak chcesz samodzielnie przygotować prezent to zapraszam Cię na zakupy do sklepu zielonekoty.pl, gdzie znajdziesz wszystkie potrzebne elementy żeby zrobić taką kartkę jak ja.

 

Czego potrzebujesz, by samodzielnie wykonać kartkę?


Przede wszystkim porządnej bazy na kartkę, takiej która pod wpływem kleju i przyklejonych elementów nie będzie się wyginać i tracić kształtu. Ja polecam Ci bazy z Rzeczy z Papieru, wiele rozmiarów i kształtów znajdziesz na półkach sklepu: https://zielonekoty.pl/rzeczy-z-papieru

Następny niezbędny elementy to klej, najlepiej wybrać introligatorski, który bardzo dobrze sprawdzi się do klejenia nie tylko papieru, ale także wszelkich dodatków. Np. ten: https://zielonekoty.pl/scrapbooking/klej-introligatorski-eco-scrapbooking-60ml

 

Potrzebna Ci będzie również kolekcja papierów do scrapbookingu, ja do swojej kartki wybrałam kolekcję Elodie od MintayPapers, by wzbogacić nieco kompozycję warto również sięgnąć po arkusz z dodatkami do wycinania.

Na koniec sięgnij po dodatki, którymi ozdobisz swoją pracę, ja wybrałam kilka tekturek, m. in.:

- serwetkę

- lub taką

- napis „ W dniu ślubu”

Na mojej pracy nie mogło zabraknąć również kwiatów, do kolekcji Elodie świetnie sprawdzi się ten zestaw ręcznie robionych kwiatów, kompozycję warto również wzbogacić o pączki kwiatowe które pięknie wypełnią puste przestrzenie, wybrałam kremowe i różowe różyczki.

Kompozycje warto również urozmaicić elementem wyciętym wykrojnikiem, u mnie jest to papierowa serwetka, wycięta za pomocą tego wzoru.

Na sam koniec warto dodać pracy błysku np. posypując ją pięknie iskrzącym brokatem lub dodając trochę blasku w postaci cekinkowo-perłowego mixu.

 

Mam nadzieję, że po tym poście czujesz się wystarczająco zachęcona i zmotywowana do stworzenia własnej kartki.



Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robiona kartka na ślub

Ręcznie robione kwiaty z tkaniny

 

Twórczych chwil

Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger