maja 23, 2020

Romantyczna kartka

Rozpoczynam dzisiejszy dzień  romantyczną kartką stworzoną w ramach inspiracji dla Kreatywnej Pracowni i marki tekturek Twoja Tekturka  :)  Z pomocą przyszła mi piękna, nowa kolekcja Blush od Lemoncraft. Na kartce zbudowałam kompozycję z kwiatów z papieru i ręcznie robionego kwiatu z materiału oraz elementów do wycinania. Podstawą kompozycji stała się piękna i bardzo delikatna ramka z falbanką. Cała praca prezentuje się tak:


Na kartce nie mogło zabraknąć elementów z mojego ulubionego wianka :) oraz gałązek z zimowej serii.




Duży materiałowy kwiat zrobiłam z wykrojnika Lady E Design FLower 001.






Na kartce zamieściłam motywujący napis z bloczka A4 do kolekcji Blush.




Serdecznie pozdrawiam!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger