maja 19, 2020

Romantyczna kartka z kolekcji Blush

Znalazłam chwilkę by w końcu pociąć najnowszą kolekcję Blush od Lemoncraft. Piękne akwarelowe papiery świetnie sprawdziły się do przygotowania delikatnej romantycznej kartki z motywującym napisem. Postanowiłam zrobić kartę inną niż zwykle z mniejsza ilością ozdób, delikatną, romantyczną - na początku nawet miałam zrezygnować z chlapań, ale ostatecznie postanowiłam dodać kilka różowych kleksów :)



Całą kompozycję zbudowałam na pięknej serwetce od Lady E Design.


Tym razem na kartce wykorzystałam gotowe papierowe kwiaty. Gdy tylko znajdę dłuższą chwilę to planuję przygotować foamiranowe róże, które będą pasować do tej kolekcji :)
Zrobiłam sporo zdjęć samej kompozycji i nie mogłam zdecydować się, które Wam pokazać więc dodałam wszystkie...




Napis, który wykorzystałam pochodzi z bloczka A4 do kolekcji Blush. Takie motywujące napisy to nowość, bardzo się cieszę, że powstały.









Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda cała kolekcja Blush to zapraszam na mój film z prezentacją :)



Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger