maja 27, 2020

Piękno jest w Tobie - motywująca kartka

Bardzo lubię tworzyć energetyczne kartki w soczystych kolorach, z mocnymi akcentami. Tak też zrobiłam tworząc tę kartkę, która jest inspiracją dla Lady E Design. Przygotowałam do niej kwiaty z materiału w kolorze lekko przygaszonego fioletu i dla kontrastu dodałam mocny żółty kwiat. Jednak by nie przyćmić całej kompozycji jednym mocnym elementem dla równowagi dodałam drobniejsze żółte różyczki oraz wplotłam kilka pomarańczowych akcentów.
Kartkę wykonałam ze starszej, ale bardzo lubianej przeze mnie kolekcji Violet Silence oraz Lullaby.
W kompozycję wplotłam moje ulubione gałązki marki Twoja tekturka, które kupicie w Kreatywnej Pracowni.








Pozdrawiam serdecznie!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger