maja 11, 2020

Kartka według palety barw dla Lemoncraft


Bywa czasem tak, że chcielibyście coś zrobić, jakiś pomysł krąży po głowie, ale jest bardzo niesprecyzowany. Macie zarys kompozycji, ale nie macie kompletnie pomysłu na kolorystykę. W takiej sytuacji zawsze sięgam po paletę barw. To rewelacyjny pomysł na brak weny. Czasem połączenie kolorystyczne, które mogłoby wydawać się nieoczywiste okazuje się strzałem w dziesiątkę! Tak właśnie było z tą kartką. Wena przyszła i odeszła w momencie jak usiadłam do stołu. Miałam pomysł na kompozycję, ale kompletnie nie wiedziałam jakich użyć papierów jakie wybrać dodatki. Zaczęłam przeglądać na Pinterest wszystko pod hasłem: paleta barw i trafiłam! Wybrałam połączenie dość odważne, bo zdecydowałam się na przygaszone niebieskości oraz mocny soczysty żółty kolor. Zrobiłam kartkę i powiem Wam, że efekt mnie bardzo zaskoczył i zadowolił. Praca prezentuje się tak:



A tak prezentuje się paleta barw, z której korzystałam. Pochodzi ona ze strony: https://www.countyroad407.com/five-spring-color-combinations/.



 W pracy wykorzystałam dość nieoczywiste połączenie kolekcji. Czy przypuszczalibyście, że kartka powstała ze Sweet Secrets oraz Boy's Little World? Z kolekcji Sweet Secrets wykorzystałam moje ukochane deski, a z Boy's Little World piękny arkusz w niebieskim odcieniu oraz delikatny beż.



Duże materiałowe kwiaty, wykonałam z wykrojnika Flower 001 od Lady E Design. Ten wykrojnik idealnie sprawdza się do tego rodzaju kwiatków.




Żeby całej kompozycji nie przytłumić żółtym kwiatem, dodałam też drobne detale w tym kolorze.



A czy Tobie też zdarza się tworzyć według palety barw? Jeśli nie, koniecznie spróbuj! To naprawdę fajna zabawa, która ułatwia komponowanie kolorów pracy :)





Zapraszam również na bloga Lemoncraft, gdzie czeka na Ciebie świetny wpis Kasi Udalskiej: Jak zrobić kartkę do palety kolorów?.


Pozdrawiam Cię serdecznie!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger