maja 03, 2020

Romantyczna kartka - Majowe wyzwanie LemonCraft :)

Mamy już nowy miesiąc, więc przyszedł czas na nowe wyzwanie w Lemoncraft! W maju króluje miłosny klimat w kolorze pięknego pudrowego różu. Nowy moodboard, czyli tablica inspiracji zachowana jest w stylu shabby chic. Gdy pierwszy raz zobaczyłam tę tablicę od razu wiedziałam jak będzie wyglądać moja praca.


Moodboard prezentuje się tak:

http://blog.lemoncraft.pl/2020/05/majowe-wyzwanie-lemoncraft-miosna.html

Czyż nie jest piękny? :)



Na kartce wykorzystałam ręcznie robione róże z famiranu, uwielbiam te kwiaty i myślę, że idealnie wpasowały się w klimat shabby chic.



W mojej inspiracji połączyłam ze sobą dwie chyba najbardziej romantyczne kolekcje LemonCraft. Yesterday i Next to me. Papiery idealnie się ze sobą zgrały. 



Na kartce nie mogło również zabraknąć pięknych wstążeczek Old Fashion Ribbons. Bardzo dobrze skomponowały się z kolorem papieru oraz klimatem pracy.



Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu :)
Link możecie znaleźć >>TU

A jeśli jesteście ciekawi jak zrobić podobna kartkę to zapraszam na mój film:



Pozdrawiam serdecznie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger