maja 13, 2020

Foto kurs na wiosenną kartkę


Zupełnie nie wiem jak to się stało, że nie pokazałam Wam jeszcze kursu na kartkę, którą zrobiłam już jakiś czas temu. Kurs powstał jako inspiracja dla Lemoncraft. Przygotowałam wiosenna kartkę w świeżych zielono - niebieskich barwach. Cała praca prezentuje się tak:




Do wykonania kartki przygotowałam taki elementy jak: koronka, papierowa serwetka, mnóstwo motyli i kwiatów. Wykorzystałam arkusz papieru z kolekcji Sense and sensibility oraz House of roses.


Listki wycięłam z bloczka Leaves, przygotowałam też płotek, który wykonałam własnoręcznie z beermaty.




Budowanie kompozycji rozpoczęłam od przyklejenia koronki.

Następnie na dystansie z beermaty przykleiłam serwetkę wyciętą wykrojnikiem. Serwetkę przykleiłam  mniej więcej w 1/3 wysokości kartki.



Dodałam listki wycięte z bloczka Leaves oraz sizal i trochę gipiury.


W swoich pracach bardzo lubię wykorzystywać woskowe sznureczki, więc i tm razem nie mogło ich zabraknąć :)


Gdy podstawę kompozycji miałam już gotową zaczęła dodawać do niej inne dodatki, takie kępki drobnych kwiatów, jeden duży materiały kwiat oraz moją ulubioną wstążkę typu vintage.



Na serwetkę przykleiłam płotek aby nadać kartce nieco sielskiego klimatu.


Kompozycję dopełniłam drobnymi kwiatkami róży, gipsówki oraz perełkami na żyłce.


Prawa strona kartki wydawała mi się nieco pusta więc ułożyłam tam malutka kompozycję z kwiatów i listków.


Kartkę pochlapałam czarną farba i dodałam odrobinę kulek 3D.


Gotowa kartka prezentuje się tak:





Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do zrobienia mocno przestrzennej i ukwieconej kartki :)

Pozdrawiam serdecznie!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger