sierpnia 31, 2019

Zimowy poranek... / Winter morning...

      Witajcie!

     W te nieznośnie upalne dni próbuję schładzać się na różne sposoby, poczułam nieodpartą chęć zrobienia zimowej, mroźnej kartki. W końcu odkąd scrapuję udało mi się rozpocząć świąteczne przygotowania wcześniej niż w październiku :)

    Kartka powstała z całkiem nie zimowej kolekcji Nie zapomnij mnie od Lemoncraft. Udekorowałam ją własnoręcznie zrobionymi poinsecjami z foamiranu z wykrojnika Rosy Dot oraz niezastąpionymi wstążeczkami Old Fashion Ribbons.

A Wy też już rozpoczęliście przygotowania do świąt?






Pozdrawiam z upalnej Gdyni,
Ewka

30 komentarzy:

  1. Ewunia kartka jest przepiękna ...moje kolory :) Cudowna i te kwiaty ...ach :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu, taki komplement od Ciebie bardzo dużo dla mnie znaczy :)

      Usuń
  2. Jaka cudowna kartka, ja jeszcze nie myślę o pracach świątecznych choć coraz częściej pojawiają się na blogach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) No ja pierwszy raz w sierpniu zrobiłam pracę zimową :)

      Usuń
  3. Przepiękna kartka! Chyba też pójdę do mroźnych kartek, bo ten upał już daje mi popalić ;) Ja swoje pierwsze kartki świąteczne zrobiłam w lipcu :D (to był też mój pierwszy raz odkąd scrapuję)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka, bardzo fajne fotki. Przez Ciebie zaczęła mnie powoli nachodzić ochota na sklejenie czegoś świątecznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Te zimowe kartki pomagają zapomnieć o upale :)

      Usuń
  5. Twoja kartka kojarzy mi sie z szybą pomalowana mrozem, na której ułożono delikatna kompozycje kwiatową.
    Przepiękna!

    P.S. Jakbyś chciała sie bawić przez cały rok pracami bożonarodzeniowymi, to zapraszam na Rogatego bloga (https://swietanaokraglo.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... piękna interpretacja 😍😍 dziękuję za zaproszenie do zabawy, chyba sie przyłączę przynajmniej będę mieć motywacje do regularnwgo Bożonarodzeniowego tworzenia 😊

      Usuń
  6. Piękna kartka, choć ta poinsecja mi się bardziej z kwiatem kojarzy przez kolor :)
    I tak, siedzę nad kolekcjami zimowymi i świątecznymi... od połowy sierpnia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na te najbardziej znane czerwone poinsecje przyjdzie jeszcze czas😊 na razie to wprawki do zimy wiec trochę eksperymentuję 😊 dziękuję 🙂

      Usuń
    2. To bardzo udany eksperyment :)

      Usuń
  7. Ale piękna! I bardzo podoba mi się ten kolor poinsecji - mimo, iż nieco nietypowy, ale za to dodaje pazura reszcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko 😊 ostatnio mam ochotę na takie nietypowe kolory kwiatów 😊

      Usuń
  8. Śliczna kartka, kwiaty przepiękne, aż mi się zachciało robić swoje poinsecje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😊 ja jeszcze wykorzystuję zeszłoroczne zapasy 😁

      Usuń
  9. Wow, rewelacja! Oglądanie tej pracy w tak sakramencki upał jak dziś to był balsam dla ciała i duszy :D
    Rewelacyjnie pasuje ten papier do mroźnej tematyki i Twojej kolorystyki, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja praca przyniosła choć odrobinę ulgi😍 Dziękuję za miłe słowa! 😊

      Usuń
  10. Ależ piekna, zimowa kartka! Połączenie kolorów - idealne, a sama kompozycja i przydasie - urzekające - papier, kwiaty, koronki, gnieciuchy <3 Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna. Zazdroszczę tych foamiranowych kwiatów, mi nie wychodzą .Ale bardzo lubię podziwiać kwiaty innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 kwiaty nie są trudne w wykonaniu, może kiedyś się zmobilizuję i nakręcę jakiś film z kursem kwiatowym 😊

      Usuń
  12. Przepiękna kartka! Od razu nasuwa na myśl słoneczny, mroźny poranek w grudniu. Taka chłodna, a zarazem ciepła. Uwielbiam takie kontrasty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😍 uwielbiam takie zimowe, mroźne ale słoneczne poranki!

      Usuń
  13. Zachwycająca kartka :) a kwiat-poinsecja - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś zdecydowanie jest zdecydowanie nieuaplnie ale nie zmienia to faktu że zdecydowanie podoba mi się ta kartka i ten domek wybijajacy się z tej kompozycji kwiatowo koronkowej. Cudownosci.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger