sierpnia 13, 2019

Violet Love po raz drugi...

   Delikatność i subtelność kolekcji Violet Love od Studio 75 zachwyciła mnie po raz kolejny. Stworzyłam delikatną, romantyczną kilkuwarstwową kartkę. Wykorzystałam również stemple kwiaty i liście od A.B studio Aga Baraniak - one są niesamowite i bardzo uniwersalne można dopasować je do niemalże każdej pracy wystarczy dobrać odpowiednie kolory np. akwareli i cudowne dodatki gotowe :) Dodałam trochę bawełnianej i tiulowej haftowanej koronki pochlapałam i powstała taka oto kartka :)







Pracę chcę zgłosić na wyzwanie na blogu ScrapAndMe - Ślub,


https://blogscrapandme.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-59-slub-challenge-59-wedding.html


oraz na wyzwanie na blogu CherryCraft - 4 warstwy + koronka.


https://cherrycraftpl.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-57-min-4-warstwy-koronka.html

Pozdrawiam,
Ewka :)

28 komentarzy:

  1. Ale cudna, te warstwy, koronki ... jak romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna <3 cóż więcej mogę napisać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie warstwowe kartki, cudownie wyszła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna warstwowa , taka wypasiona .

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie skomponowana, bardzo podoba mi się napis na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudna!!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger