sierpnia 28, 2019

Romantic garden part 2...

 Witajcie!
 
 Dzisiaj przedstawiam Wam letnią kwiatową kartkę, która powstała z kolekcji Romantic garden 2 od ScrapAndMe. Długi czas ta piękna kolekcja czekała w szafie :) Kwiaty do kartki oczywiście wykonałam sam. Z arkusza dodatków powycinałam mnóstwo kwiatów i liści, które ukryte są w kompozycji. Wykorzystałam również wstążkę Old Fashion Ribbon - te wstążki są genialnie i uważam, że nadają pracom fajnego charakteru. :)





I jeszcze mały rzut oka na kolejną porcję moich foamiranowych róż :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

25 komentarzy:

  1. Piękna kartka 💜 róże moje ulubione widzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) tak tak są i róże i przymierzam się nawet do zrobienia ich w fiolecie :)

      Usuń
  2. Kwiaty wspaniałe, a kartka prezentuje się zjawiskowo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kwiaty jestem nimi oczarowana...magia...karteczka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty - a te różyczki - to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ! w tej kolorystyce i kompozycji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Kolorystyka urzeka. I podziwiam za chlapania - mnie nigdy nie wychodzą. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Do chlapania polecam farbkę białą PEBEO i pędzelek z włosiem wiewiórki, jest bardzo miękki i chlapania wychodzą super! :)

      Usuń
  7. Genialna kartka, każdy szczegół dopracowany 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kompozycja. Przecudne kwiatki. Róże wyglądają tak naturalnie, jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiatuchy w fajnej kompozycji. Bardzo mi się ta kartka podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pełny pozytywnej energii projekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kartka, super wygląda ten fiolet z tą intensywną zielenią 💜💚

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger