sierpnia 24, 2019

Rozważna i romantyczna... / Sense And Sensibility....

   Styl vintage lubię od zawsze, wszelkie postarzane papiery stare koronki, gipiury to coś co bardzo chętnie używam. Dzisiaj prezentuję Wam kartkę pełną właśnie takich dodatków. Choć jest mała, bo ma rozmiar 4"x6" to postanowiłam ją bardzo bogato ozdobić. Wykorzystałam koronki, stare kartki z książki, cudowną tekturkę ornament od egoCraft, ręcznie robione kwiaty (to te w niebieską krateczkę), piękne lilie które można nabyć w  sklepie hobbyplace.pl. Kolekcja papierów jaką użyłam to Sense and sensibility od Lemoncraft.








I jeszcze ujęcie z za kulis Wam pokaże :)

Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

23 komentarze:

  1. Ja też lubię ten styl.. tyle można przy nim kombinować 💜 przepiękna kartka, a kwiaty cudne 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo romantyczna, pięknie dobrane kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także lubię wszystkie te przydasie w jednej pracy. Kartka wyszła cudnie! Wspaniale prezentują się te drobne listeczki i kuleczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie romantyczna :) I jak dawno nie widziałam tych ramek na żadnej pracy - a szkoda, bo są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja ostatnimy czasy zakochałam się w tych ramkach z masy :)

      Usuń
  5. Wspaniała praca i takie piękne to połączenie kolorów ...cudownie wszystko dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda choć ja nie przepadam za stylem vintage zawsze mam problem jak to wszystko połączyć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ten styl trzeba wyczuć :) mam nadzieję, że mi się udało :)

      Usuń
  7. Piękna! Ze stylem vintage radzisz sobie doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca, cudowna kompozycja. Coraz bardziej rozkochuję się w stylu vintage 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna.
    Zachwycające błękitne akcenty. Bardzo odżywiają tą piękną romantyczną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubionych papierów z tej kolekcji;) Bardzo fajnie dobrałaś dodatki. Wyszło romantycznie i bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna praca . Taka kobieca i pięknie ujęłaś styl vintage.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ❤️ na pewno się skuszę na jakąś Twoją pracę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger