sierpnia 20, 2019

Love, love, love...

    Witajcie!

   Dzisiaj chcę zaprezentować Wam romantyczną kartkę, która powstała z bardzo pięknych i delikatnych papierów Next to me od Lemoncraft. Przygotowałam również krótki kurs, w którym prezentuję krok po kroku jak budowałam kompozycję do tej kartki.



Przygotowałam sobie wszystkie elementy, które będę chciała wykorzystać. Docięłam bazę do wymiaru 5" x 7", wybrałam kwiaty, ramki z masy soft, tekturki, fragmenty koronki, sizal oraz kilka scrapek liści


Nie mogłam zdecydować się którą ramkę wybiorę, ostatecznie użyłam pięknego serca, które lekko postarzyłam pastą w kolorze starego złota. Nakleiłam poszczególne warstwy papieru oraz serduszko.


Następnie przykleiłam sizal i bardzo delikatne scrapki imitujące plastry miodu, bardzo je lubię ponieważ uważam, że nadają pracy lekkości.


Teraz buduję kompozycję kwiatową, wybrałam tutaj kwiat, który zrobiłam sama :) dołożyłam również listki oraz kawałki koronki.


Chciałam by na pracy znajdował się jeden mocny element, który ją trochę ożywi, dodałam więc lilię w pięknym amarantowym kolorze. Na tak delikatnej kartce nie mogło również zabraknąć pięknych motyli wyciętych z kolekcji. 


Na koniec pochlapałam wszystko moją ulubioną białą farbą.


I kartka gotowa! A teraz zapraszam do obejrzenia kilku zbliżeń :)







Pracę chcę zgłosić na wyzwanie na blogu Scrap And Me:

https://blogscrapandme.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-59-slub-challenge-59-wedding.html

oraz na wyzwanie z owadem na blogu scrapkowo.pl:

http://infoscrapkowo.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-44-z-owadem.html


Pozdrawiam serdecznie,
Ewka :)

28 komentarzy:

  1. Piękna kartka ❤️ fajnie, że pokazałaś etapy pracy i wspomniałaś o tym naszym "niezdecydowaniu,kombinowaniu" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka, urocza w takich delikatnościach :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, romantyczna i wesoła :) Świetne Zdjęcia kolejnych etapów powstawania pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, bardzo delikatna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zetsawienie kolorów, nadaje pracy lekkosci i nutki romantyzmu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ona urocza. Piękna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka i świetny kursik;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kursik, a kartka przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna praca! Dziękuję pięknie za udział w owadzim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. CUUDOWNA:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. cudeńko, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, taka delikatna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger