grudnia 03, 2023

Motywujący layout z kolekcji Secret Garden

 Świąteczne grudniowe projekty będę przeplatać starszymi pracami, które cierpliwie czekają na publikację. Dzisiaj wskakuje więc layout, który zrobiłam we wrześniu. Stoi na półce przy moim biurku i przypomina mi, że marzenia to bardzo ważna rzecz, która napędza moją wyobraźnię. Lista moich marzeń do zrealizowania rośnie, a ja zbieram się do podsumowania tego roku i określenia priorytetów na przyszły. Do tej pory raczej nie zastanawiałam się za bardzo nad planowaniem swojej pracy, ale chcę by więcej działo się tu na Facebooku na moim Instagramie i kanale YouTube. Mam do zrealizowania wiele projektów, warsztatów i oczywiście kwiatowych nowości. Grudzień więc zapowiada się dla mnie bardzo pracowitym miesiącem, ale liczę że takie podsumowanie pozwoli mi na efektywniejsza pracę w przyszłym roku. A Wy planujecie swoje działania, czy raczej idziecie na żywioł? Dajcie koniecznie znać w komentarzu, bo jestem bardzo ciekawa jak to wygląda u Was, może i wasze podpowiedzi mnie zainspirują :)

Layout, który dzisiaj prezentuję zrobiłam z najpiękniejszej kolekcji Lemoncraft jaka powstała w tym roku czyli Secret Garden. Ta kolekcja to dla mnie wspomnienie z dzieciństwa z magicznego ogrodu mojej babci. Różane krzewy, drewniana huśtawka... Cudowne wspomnienia :)

I z tymi wspomnieniami z babcinego ogrodu pożegnam dzisiejszy post, życzę Wam spełniania wszystkich marzeń :)














Buziaki 😘
Ewka

[Praca powstała w ramach współpracy z marką Lemoncraft 💛🍋]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger