grudnia 07, 2023

Jak zrobić piękną świąteczną kartkę?

 Do świąt pozostało już niecałe 3 tygodnie! To ostatni moment by tworzyć kartki świąteczne. Przychodzę więc dzisiaj ze świąteczna inspiracją dla sklepu zielonekoty.pl z pięknej kolekcji Wonderful Christmas od lemoncraft.pl. Wykorzystałam tradycyjne połączenie czerwieni i zieleni. kompozycję wzbogaciłam piękna grafiką renifera, którą wycięłam z bloczka pop-up Christmas Day od ScrapBoys. Do ozdoby kartki wykorzystałam ręcznie robione poinsecje, koronki i cekiny. Te delikatne dodatki nadają całości wspaniałego blasku. A jeśli o blasku mowa to nie mogło zabraknąć również pięknych złotych śnieżynek, które ostatnio zakupiłam. Są niesamowicie delikatne i bez wątpienia będą pasować do każdego świątecznego projektu.



Zapraszam na film:













Zimowe buziaki
Ewka
[ Praca powstała w ramach współpracy reklamowej ze sklepem @zielonekoty.pl ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger