grudnia 14, 2023

Świąteczne DIY. Jak zrobić choinkę z papieru?

 Do świąt zostało już tylko 10 dni! Uwielbiam tę przedświąteczna gorączkę, szaleństwo w kuchni i dekorowanie domu. No właśnie, a Ty dekorujesz już swoje mieszkanie czy czekasz na ostatnią chwilę? Ja lubię wcześniej wszystko przygotować, zazwyczaj tydzień przed Wigilią mam już ubraną choinkę i rozstawione część świątecznych dekoracji. A jeśli o dekoracjach mowa to zapraszam Cię dzisiaj na mój najnowszy film, w którym prezentuję jak zrobić papierową choinkę. Tę prostą, ale efektowną ozdobę wykonałam z resztek kolekcji Wonderful Christmas od Lemoncraft. Taka dekoracja to świetny sposób na pozbycie się resztek papierów, drobnych pasków, z których zazwyczaj nie wiemy co zrobić. Ani nie nadają się do wyrzucenia, ani do użycia w większych projektach.

Zapraszam Cię więc na mój kanał na YT, gdzie krok po kroku pokazuję jak wykonać prostą choinkę:











Buziaki
Ewka

Praca powstała w ramach współpracy z marką LemonCraft.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger