grudnia 05, 2023

Męska kartka w stylu steampunk || live w ZieloneKoty.pl

 Męska kartka w stylu steampunk? Żaden problem! Kiedyś tego typu prace były dla mnie bardzo dużym wyzwaniem i tworzyło mi się je z ogromną trudnością. Mam jednak kilka zasad, które bardzo ułatwiają mi tworzenie kartek podobnym stylu. Jeśli chcesz poznać moje sposoby to zapraszam Cię do odtworzenia transmisji live w trakcie, której zrobiłam kartkę, którą dzisiaj prezentuję. Powstała ona z kolekcji Steampunk Journey od ScrapBoys. Te papiery niewątpliwie przypadły mi do gustu, bardzo dobrze i lekko mi się z nimi pracowało.

Serdecznie zapraszam na filmowy seans, a było bardzo zabawnie i energetycznie jak to zwykle bywa w ZieloneKoty.pl. Także warto zobaczyć co się działo.

















Pozdrawiam
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger