listopada 13, 2023

Kartki na Boże Narodzenie z grafikami do druku

 Grafiki do samodzielnego druku to nowość, która pojawiła się w sklepie HobbyPlace.pl. Dają one mnóstwo możliwości i w sumie nigdy się nie kończą. Wystarczy tylko dodrukować arkusz i na nowo możemy cieszyć się pięknymi elementami do wycinania. Ja jako pierwsze postanowiłam wykorzystać grafiki świąteczne, nieco bajkowe z uroczymi zwierzątkami w pięknych kolorach. Pierwszy arkusz jest zachowany w tradycyjnych kolorach, a drugi arkusz, którego użyłam przeplata odcienie mięty z różem. Czyż to nie jest wspaniałe połączenie? 

Swoje kartki zrobiłam wykorzystując resztki papierów z różnych kolekcji LemonCraft. Między innymi jest to kolekcja Secret garden, która skrywa w sobie piękne odcienie różu idealnie komponujące się ze słodkimi grafikami z tego arkusza [KLIK]. Natomiast kolekcja Wonderfull Christmas świetnie pasuje do grafik z tym zestawem wycinanek [KLIK].

W planach mam jeszcze kilka innych prac, te grafiki zdecydowanie przypadły mi do gustu! A Ty lubisz grafiki do samodzielnego wydruku?

Psst... LemonCraft przygotował dla Ciebie niespodziankę! Koniecznie zajrzyj na ich bloga bo czeka tam do zgarnięcia arkusz grafik! Wystarczy, że klikniesz >TU.
















Prace powstały w ramach współpracy z marką LemonCraft.

Dobrego dnia

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger