listopada 07, 2023

Bożonarodzeniowe kartki, które zmieszczą się do koperty

 Czy musisz mieć całą szafę przydasi by stworzyć piękne kartki na Boże Narodzenie?

Zdecydowanie NIE!
W mojej dzisiejszej inspiracji dla Lemoncraft udowadniam, że wystarczy piękna kolekcja papierów, odrobina koronki i woskowany sznureczek, by zrobić piękne kartki na Boże Narodzenie. Ja wykorzystałam najnowszą kolekcję papierów Wonderful Christmas, która jest odzwierciedleniem idealnych świąt. Wspaniała kolorystyka, grafiki i cudowne dodatki do wycinania na pewno zagoszczą jeszcze na niejednej mojej kartce.

Serdecznie zapraszam na film, w którym krok po kroku pokazuję jak powstały moje kartki.

























Praca powstała w ramach współpracy z marką papierów LemonCraft.

Serdecznie pozdrawiam
Ewka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger