listopada 02, 2023

Kurs na biało-złotą kartkę Bożonarodzeniową

 Święta to dla wielu z nas bardzo wyjątkowy czas w roku. Nasze serca wypełnione są miłością i radością, gdyż możemy być blisko rodziny i przyjaciół. To czas, w którym zwalniamy w codziennej gonitwie spraw i obowiązków. To również dobra okazja by podarować bliskim, szczególnie tym którzy są daleko, coś wyjątkowego. Dzięki własnoręcznie zrobionej kartce możemy przekazać nasz życzenia w sposób nie tylko bardzo osobisty, ale również piękny wizualnie.

Dzisiaj prezentuję kartkę, którą wykonałam z kolekcji Błysk nadziei od Paperheaven. Skupiłam się na jasnych kolorach takich jak biel i krem, które przełamałam odrobiną złota. Takie połączenie pozwoliło mi stworzyć bardzo elegancką kartkę. By nadać jej bardziej zimowego i magicznego klimatu wykorzystałam drobne złote gwiazdki, którymi posypałam główną kompozycję. Mam nadzieję, że czujesz się zainspirowana i stworzysz własną wersję kartki świątecznej.












Praca powstała w ramach współpracy reklamowej ze sklepem zielonekoty.pl.


Buziaki

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger