sierpnia 31, 2023

Wakacyjny layout z kolekcji Sunny Love

Przed nami ostatnie chwile wakacji, a co za tym idzie ostatnie letnie momenty. Jestem typową jesieniarą, która lubi zakręcić się w ciepły kocyk z kubkiem gorącej herbaty, więc koniec lata nie jest dla mnie końcem świata. A skoro wakacje i lato zmierzają ku końcowi to warto wziąć się za porządki w wakacyjnych zdęciach. Warto zatrzymać się na chwilę i podsumować to co przyniosły nam wakacje. Wakacyjne fotografie są często pełne przygód, ciekawych miejsc i niezapomnianych chwil. Przeglądając zdjęcia możemy powrócić do najpiękniejszych wakacyjnych dni i zastanowić się jak zatrzymać najfajniejsze momenty na dłużej. Najpopularniejszym sposobem byłoby umieszczenie zdjęć w albumie, do którego moglibyśmy wracać w jesienne i zimowe wieczory. Ja jednak na utrwalanie wakacyjnych wspomnień mam nieco inne plany. Chcę przygotować layouty z najpiękniejszymi zdjęciami z wakacji. Dzisiaj prezentuję Wam moją pierwszą propozycję. Praca ta powstała na żywo w trakcie Scrapgadanek prowadzonych na grupie LemonCraft inspirations. Letnie zdjęcie morza oprawiłam w piękną kolekcję Sunny Love od LemonCraft. 















Serdecznie pozdrawiam

Ewa 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger