sierpnia 01, 2023

Kurs na dziecięcy exploding box

 Witam się z Wami serdecznie po dłuższej przerwie, chyba należy Wam się kilka słów wyjaśnień co się ze mną działo i dlaczego nic nie publikowałam. W ostatnim czasie pochłonęła mnie przeprowadzka ponad 700km i remont. Warunki do tworzenia i publikowania miałam więc niezbyt sprzyjające, ale wyszłam już ze wszystkim na prostą i wracam do Was z moją inspiracją przygotowaną w ramach współpracy z marką LemonCraft. A przychodzę dzisiaj z kursem na exploding box, który zrobiłam z okazji narodzin dziecka. Do ozdoby wykorzystałam kolekcję Waiting For You, piękne i ponadczasowe papiery zachowane w odcieniach brązu i beżu idealnie sprawdzają się do delikatnych dziecięcych prac.

Serdecznie zapraszam na film, który znajdziecie na moim kanale YouTube: https://www.youtube.com/@InspirowaneUczuciami/videos :)



























Dobrego dnia!
Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger