sierpnia 16, 2023

Kurs na ręcznie robioną kartkę urodzinową

Dzień dobry!

Wpadam dzisiaj z moja kolejna inspiracja, która powstała w ramach współpracy ze sklepem zielonekoty.pl  Tym razem przygotowałam letnią kartkę urodzinową z kolekcji Jak w niebie od Paper Heaven.  Do przepięknych błękitnych papierów dobrałam białe kwiaty z ozdobnym środkiem, by nadać kartce elegancji. Kompozycję zbudowałam na serwetce wyciętej wykrojnikiem. Chciałam naddać kartce trochę objętości więc dodałam poszarpaną koronkę i sizal, które wplotłam pomiędzy kwiaty. Nie mogło też zabraknąć błyskotek z shaker mixów, które dodają całości odrobinę blasku. Produkty, których użyłam do zrobienia kartki znajdziecie na sklepowych półkach. Pełną listę podaję na dole postu. 


Zapraszam na film: 









Lista produktów:

Życzę udanego tworzenia

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger