sierpnia 25, 2023

Jedna kartka na wiele okazji: urodziny, ślub...

 Zupełnie nie wiem jak to się stało, że nie pokazałam Wam tutaj tej kartki. Powstała już dawno temu i gdzieś ukryła się w czeluściach mojego dysku. Na szczęście odszukałam ją robiąc porządki i dzisiaj chce zaprosić Was na kurs na uniwersalną kartkę, można podarować ja zarówno na ślub jak i na urodziny. W wersji na ślub można dołożyć np. badzik z obrączkami ślubnymi lub element wycięty z dodatków do wycinania. Kartka jest bardzo delikatna i romantyczna więc świetnie sprawdzi się też jako prezent urodzinowy dla kobiety. Jak widzisz przy doborze odpowiednich dodatków i papierów możesz stworzyć bardzo uniwersalną pracę. Ja swoją kartkę wykonałam z kolekcji Ladies and Gentlemen od LemonCraft. jest to jedna ze starszych Lemonkowych kolekcji, ale nadal urzeka mnie swoją uniwersalnością i kolorystyką. W końcu błękit to zaraz po różu mój ulubiony kolor. Serdecznie zapraszam Ci na film, w którym krok po kroku pokazuję jak taką kartkę wykonać. 














Praca powstała w ramach współpracy z marką LemonCraft. 


Dobrego dnia!

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger