sierpnia 21, 2023

Kartka na Chrzest Święty

 Czy pamiętasz jeszcze uroczą kolekcję Happiness od LemonCraft? Papiery te to piękna kompozycja delikatnego różu i łagodnej zieleni okraszona pięknymi różami i stokrotkami. Świetnie sprawdzają się do delikatnych dziecięcych prac, ślubnych kartek i romantycznych kartek urodzinowych. Są świeże lekkie i bardzo uniwersalne. Ja dzisiaj prezentuję Ci kartkę, którą przygotowałam z okazji Chrztu Świętego. Wykorzystałam beżowe i zielone arkusze, gdzieniegdzie wplotłam różowe różyczki by karka nie była zbyt mdła. Drobne papierowe stokrotki wycięte z elementów do wycinania oraz duży ręcznie robiony kwiat z materiału nadały kartce świeżości. Delikatna koronka to kwintesencja elegancji, jak za pewne wiesz bardzo lubię wykorzystywać koronki w swoich pracach, jestem ciekawa jak to jest u Ciebie tez jesteś fanką koronek? 

Zapraszam Cię serdecznie na film, w którym krok po kroku pokazuję jak zrobić kartkę na chrzest. 












Wszystkiego dobrego!

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger