kwietnia 16, 2020

Wiosenne orzeźwienie - inspiracja dla Kreatywnej Pracowni

   W końcu nadszedł ten dzień kiedy mogę pokazać Wam moją pierwszą inspirację dla Kreatywnej Pracowni! :) Przygotowałam lekką, wiosenną kartkę w pastelowych kolorach z ręcznie robionymi kwiatami z materiału.



Na kartce wykorzystałam piękny cieniowany wianuszek z kolekcji "Komunia 2020" .



Wprawne oko powinno też dostrzec fragmenty wianka z kolekcji "Wianek" - to mój faworyt wśród wszystkich wianków :) Ten wianuszek porozcinałam i wykorzystałam go jako dopełnienie całej kwiatowej kompozycji. 








Kartkę ubrałam w trzy różne kolekcje Lemoncraft. Zielone deski które stanowią tło pochodzą z bloczka bazowego z kolekcji Yuletide,  delikatne szaro - różowe tło i napis to kolekcja Melody natomiast z kolekcji Yesterday powycinałam piękne róże, które ukryłam pod kompozycją :)



Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger