kwietnia 27, 2020

Kartka komunijna

  Dzisiaj chcę zaprezentować Wam kartkę komunijną. Przygotowałam ją w ramach inspiracji dla Kreatywnej Pracowni. Na początku miała być w kolorze miętowo - białym ale ostatecznie zdecydowałam się na róż, błękit i biel. 



Na kartce wykorzystałam piękną tekturkę IHS z listkiem z kolekcji Komunia 2020, która stanowi centralną część kompozycji.

https://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/Tekturka-Komunia-2020-IHS-z-listkiem/4130

 Ozdobiłam ją wianuszkiem wyciętym z kolekcji Girl's litte world od Lemoncraft.


Dodałam kilka papierowych kwiatów i motyli. 





W kartce wykorzystałam piękny niebieski papier w kropeczki oraz papier w błękitne serduszka również z kolekcji Girl's little world. 



Pozdrawiam serdecznie,

Ewka :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger