kwietnia 12, 2020

Wielkanocne kartki bliźniaczki

   Kochani! Z okazji Świąt Wielkanocnych chcę złożyć Wam najlepsze życzenia! Pomimo tego, że te święta są bardzo nietypowe i sytuacja na świecie niespokojna to życzę Wam by ten świąteczny czas napełnił Was nadzieją na lepsze jutro, spokojem oraz radością :) 

   Z okazji tych świąt przygotowałam kartki bliźniaczki. Takie kartki to dobry sposób na oszczędność czasu jeśli macie od zrobienia kilka projektów. Zrobiłam dwie kartki które są swoim odbiciem lustrzanym. Odwróciłam kompozycję oraz kolory. Wykorzystałam najnowszą kolekcję Lemoncraft Spring Wishes oraz Girl's Little World. Te dwie słodkie, cukierkowe kolekcje idealnie się uzupełniają. Z sizalu uwiłam gniazdka, w których ułożyłam małe styropianowe jajeczka. Do ozdoby wykorzystałam też listki i kwiaty wycięte z bloczka kreatywnego. A karteczki prezentują się tak:













Ślę Wielkanoce pozdrowienia! 

Wesołego Alleluja!

Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger