kwietnia 17, 2020

Lemoncraft powroty - Nie zapomnij mnie

    Lemoncraft potrafi zaskakiwać! Tym razem powstał nowy cykl "Lemoncraft powroty", w którym wspominać będziemy starsze, nieco zapomniane kolekcje. Jako pierwszą odświeżamy kolekcję Nie zapomnij mnie. Cudowne delikatne niezapominajki, piękne błękity, subtelność i uniwersalność tej kolekcji urzekła mnie od razu gdy tylko zobaczyłam ją po raz pierwszy. Teraz dzięki temu, że powstały do niej wspaniałe digi grafiki będzie można mieć ja w zasięgu ręki niemalże cały czas. Nowe arkusze do wydruku (do kupienia tu >>) cudownie uzupełnią kolekcję, którą kupić możecie w HobbyPlace, o tu >>

   Ja przygotowałam kartkę, w której użyłam napisu w kole. Oprawiłam go w piękną ramkę z lekkiej masy fimo.


 Poza napisem w kartce wykorzystałam też wycięte z arkuszy piękne niezapominajki, które delikatnie ukrywają się pod dość bogatą kompozycją. 



Nie mogło też zabraknąć ręcznie wykonanych foamiranowych kwiatów z wykrojnika Lady E Design.



   A jeśli dobrze się przyjrzycie to dostrzeżecie też wplecione w kompozycję delikatne tekturkowe dodatki od Twoja Tekturka :)  Uważam, że takie drobne detale pięknie uzupełniają kwiatowe kompozycje.








   A czy układ na kartce nie wydaje Wam się znajomy? Tak! Po raz kolejny skorzystałam z pięknej mapki stworzonej przez Gosię Metrykę. Mapkę możecie znaleźć na grupie Lemoncraftes na Facebooku.  Pokazywałam ją również w jednym z moich poprzednich postów, o tu >>.


   A Wy co sądzicie o takim powrocie kolekcji Nie zapomnij mnie? Ja jestem zachwycona nowymi grafikami! :)


Ślę niezpominajkowe pozdrowienia,
Ewka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger