kwietnia 26, 2020

Tajemnicze pudełko Forget me not / Lemoncraft montly mystery scrapbooking box

   Dzisiaj testuję Tajemnicze pudełko od Lemoncraft :) Czym jest Tajemnicze pudełko? To zestaw idealnie dobranych produktów, z których stworzycie mnóstwo wspaniałych projektów! Zawartość takiego pudełka jest niespodzianką, jedyne czego możecie być pewni to to, że znajdą się w nim papiery Lemoncraft - w tym przypadku z kolekcji Forget me not.

   Pierwszą pracą jaką zrobiłam jest layout - mój pierwszy! W końcu się przełamałam i powiem Wam, że bardzo spodobała mi się ta forma. Myślę, że jeszcze nie jedno LO zrobię. 

   Moja praca prezentuje się tak:


  
   W pracy starałam się wykorzystać tylko te przydasie, które znalazłam w kicie. Dodatkiem są jedynie białe serwetki wycięte wykrojnikiem listki, które wycięłam z arkusza papieru z kolekcji i drobne mediowe kuleczki. 




A gdybyście byli ciekawi co może znaleźć się w takim kicie to zapraszam na film, w którym prezentuję zawartość mojego.

  
 Kupując kit znacie tylko paletę barw i emocji - na jej podstawie możecie tylko domyślać się co będzie zawierało pudełko. Paleta barw do pierwszego pudełka wygląda tak:

https://lemoncraft.pl/pl/klub-scrapbookingowy-lemoncraft-tejemnicze-pudelko/11721-klub-scrapbookingowy-lemoncraft-tajemnicze-pudelko-forget-me-not.html

   I jeszcze pokażę Wam kilka zdjęć, zrobiłam ich całkiem sporo i nie mogłam zdecydować się które wybrać więc dodałam wszystkie :)









A kit możecie kupić w sklepie Lemoncraft o TU.

Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger