sierpnia 06, 2018

Łapacz snów na 18-ste urodziny

      Cześć!
     Dziś chcę przedstawić Wam rozkładaną kartkę, która powstała ona na 18-ste urodziny pewnej marzycielki. Wewnątrz kartki znalazł się cytat Walta Disneya, miejsce na życzenia oraz mini koperta na prezent :). Taka kartka to świetne rozwiązanie gdy chcemy przekazać coś więcej niż tylko same życzenia. 
     Pracę wykonałam z pięknej kolekcji Lemoncraft Daydream. Do łapacza snów wyciętego z kart ephemera dołożyłam kilka metalowych ozdób, a z koralików ułożyłam imię solenizantki. Kartkę odrobinę pochlapałam akwarelą w płynie.



Kartkę zapakowałam w kopertę 3D, którą ozdobiłam digi stemplem od Small-Wingels-Shop oraz szyfonową kokardą. 

Pozdrawiam, 
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger