sierpnia 11, 2018

Kwiatowe szaleństwo

      Witajcie :)
     Pogoda dzisiaj nie dopisuje, jest pochmurno i deszczowo więc na poprawę nastroju chcę pokazać Wam moje foamiranowe kwiatuszki w soczystych kolorach. Parę dni temu na moim facebooku, o TU, pojawiła się zapowiedź tych właśnie kwiatów. Natomiast teraz przedstawiam Wam gotową, w pełni skończona pracę - czyli komplet foamiranowych kwiatów. Nie będę się więcej rozpisywać zobaczcie sami i koniecznie powiedzcie czy Wam się podoba.


 
 
 
 
 
I na koniec jeszcze wszystkie kwiatki razem :) I w tej właśnie formie chcę zgłosić je na wyzwanie "Kwiatowe" na blogu SZUFLADA. Temat wyzwania jest dla mnie idealny ponieważ ręczne wykonywanie kwiatów to zajęcie które sprawia mi najwięcej radości i satysfakcji. Na dole postu znajdziecie baner wyzwania.




Pozdrawiam i dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Ewka

14 komentarzy:

  1. Niesamowite! Piękne, jak żywe!! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się podoba! kolory tak idealnie dobrane, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsze to są te prace w które się wkłada dużo serca, a tu widzę go mnóstwo. Widać że kochasz to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kwiatuszki! Aż załuję, że nie potrafię takich zrobić! Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem największą i najwierniejszą fanką Twoich kwiatów ❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger