sierpnia 19, 2018

Kwiatowego szaleństwa ciąg dalszy...

     Cześć!
     Po krótkiej przerwie powracam do Was z kolejną porcją kwiatów z foamiranu. Tym razem w bardziej stonowanych i delikatniejszych kolorach niż te poprzednie, które możecie znaleźć tutaj >>> .
Koniecznie dajcie znać, które bardziej przypadły Wam do gustu :)



Moje kwiatki chcę zgłosić na dwa wyzwania:






Pozdrawiam urlopowo z urokliwego Małego Cichego! 

PS Urlop już powoli się kończy więc niedługo będę zaglądać tu częściej :)

10 komentarzy:

  1. Odkąd trafiłam na Twojego bloga zakochałam się we wszystkich Twoich kwiatach :)) Uwielbiam kwiaty i ich motyw pojawia się często również w moich pracach. Te z dzisiejszego posta są CUDOWNE!!!! Delikatne, romantyczne! Zdecydowanie moje faworyty :) Pozdrawiam i miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło czytać tak budujące komentarze :) To ogromna motywacja dla mnie! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Wszystko z serca, wszystko piękne, dokładne i delikatne ��
    Czekam z niecierpliwością na album ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana😊 album się zacznie tworzyć po powrocie🙂🙂

      Usuń
  3. Kapitalna :) no już 3 raz podziawiam Twoje kwiaty w wyzwaniach :) super tworzysz prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są. Witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak żywe! Te pastelowe bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te pastelowe są bardziej subtelne niż te w soczystych kolorach ale czasem można zaszaleć z takimi mocnymi kolorami, w końcu mamy lato :)

      Usuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger