lipca 31, 2018

Mini album - "Nasza ukochana córeczka"

     Cześć!
     Długo mnie nie było, ale postaram się szybko nadrobić zaległości :) Dziś chcę zaprezentować Wam mini album dla dziewczynki. Powstała on na własnoręcznie wykonanej bazie harmonijkowej, której okładki obłożyłam różowym płótnem. Do udekorowania wykorzystałam głównie kolekcję Lemoncraft - Just love me oraz kilka dodatków z innych kolekcji. Kwiaty wykonałam własnoręcznie z foamiranu irańskiego.


      Albumik może być świetną pamiątką dla maleństwa, w środku znajduje się metryczka na której można zapisać takie informacje jak: imię, data urodzenia, waga, wzrost oraz godzina narodzin :) Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia wnętrza albumu oraz kilka zbliżeń na detale. 

 

I na koniec jeszcze bliższe spojrzenie na okładkę.




Jako, że w pracy wykorzystałam tekturkę, to chciałabym zgłosić ja na dwa wyzwania:






Pozdrawiam, 
Ewa 

8 komentarzy:

  1. Uroczy i pięknie wykonany albumik :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. przeuroczy albumik! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, ale twoje kwiaty są najlepsze! Masz ogromny talent do ich tworzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny albumik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki album, będzie cudną pamiątką. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger