lipca 21, 2018

Kartka bliźniaczka :)

Cześć!
        Dzisiaj chcę pokazać Wam kartkę bliźniaczkę tej którą możecie zobaczyć TUTAJ. Karteczka jest prezentem imieninowym dla mamy mojej koleżanki. :) Jest bardzo ukwiecona, bo takie lubię najbardziej. Wszystkie kwiaty zrobiłam z foamiranu irańskiego, do ich wykonania wykorzystałam wykrojniki Rosy Dot - FLOWERS AC3 oraz Craft Passion - Kwiaty nr 1. W pracy znalazło się również kilka ukrytych pod kompozycją kwiatową elementów wyciętych z arkusza papieru Mintay Papers - Springtime. Całą kartkę zamknęłam w ręcznie wykonanym pudełku z okienkiem.







Pracę zgłaszam na wyzwanie sklepu Foamiran Polska pt. Lato. Myślę, że lekkie i delikatne foamiranowe kwiaty w subtelnych kolorach idealnie do niego pasują. Lato właśnie kojarzy mi się z taką lekkością, delikatnością i subtelnością. 




Pozdrawiam, 
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger