marca 08, 2022

Kartki Wielkanocne w stylu shabby chic

 Dzień dobry!

Jakiś czas mnie tu nie było, nie będę ukrywać, że wydarzenia, które mają miejsce w ostatnim czasie mnie przytłoczyły. Musiałam uporządkować swoje myśli i emocje by móc znów powrócić do inspirowania Was. Nie chcę rozpisywać się na temat obecnej sytuacji, tylko skupić na tworzeniu i działaniu. A skoro o działaniu mowa to czas rozpocząć przygotowania do Świąt Wielkanocnych, które już za miesiąc. Jeszcze niedawno przygotowywałam prace Bożonarodzeniowe, a tymczasem mamy już marzec i czas przygotować się do wiosny. Dzisiaj chcę zaprezentować Wam dwie kartki, w których wykorzystałam piękną koronkową tekturkę oraz tekturkowy napis Alleluja. Takie bliźniacze kartki to dobry pomysł, gdy mamy niewiele czasu, a musimy wykonać kilka prac. 

A Tobie zdarza się tworzyć bliźniacze prace?


Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Kartki wielkanocne w stylu shabby chic.

Pozdrawiam serdecznie,

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger