lutego 22, 2022

Kartka w morskim stylu

 Od dawna chodziła mi po głowie kartka w morskim stylu. Zmiksowałam ze sobą papiery LemonCraft i dodatki z Mintay Papers, do tego wspaniałe tekturki od Kreatywnej Pracowni i tak powstała morska kartka. Genialne grawerowane tekturki idealnie wpasowały się w całą kompozycję. Nie zabrakło również moich ulubionych ażurowych listków. Chociaż na początku w planach miałam kartkę bez kwiatów stwierdziłam, że jednak kwiaty z tkaniny w błękitnym i ciemnoniebieskim odcieniu świetnie wpasują się w całą kompozycję. By nieco ożywić całość dodałam czerwone drobne akcenty. 

Jestem bardzo ciekawa co sądzisz o tego typu pracach? Lubisz taki klimat i takie połączenie kolorów czy wolisz delikatniejsze zestawienia?

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Kartka w morskim stylu.

Pozdrawiam,

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger