marca 17, 2022

Wiosenna kartka z wiankiem

 Lekka, świeża, wiosenna - tak właśnie opisałabym moją dzisiejszą inspirację dla Kreatywnej Pracowni :)  Wraz z rozkwitającą wiosną za oknem i pięknym Słońcem rozkwitła również i moja wena twórcza :) Przygotowałam wiosenną, pełną lekkich barw kartkę z wiankiem. Kompozycję zbudowałam na tekturkowym wianku. Ozdobiłam go sizalem, ręcznie robionymi kwiatami z materiału, drobnymi jagódkami oraz tekturkowymi gałązkami. Kompozycję dopełniłam delikatnym napisem "miłość". 

Mam nadzieję, że zimne i ponure dni już nie powrócą, a ja obiecuję, że wraz z nadchodzącą wiosną coraz więcej takich delikatnych kwiatowych prac będzie się u mnie pojawiało. 

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Wiosenna kartka z wiankiem.

Pozdrawiam serdecznie,

Ewa :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger