stycznia 02, 2021

Styczniowe wyzwanie w LemonCraft!

Nowy moodboard  w LemonCraft może oznaczać tyko jedno! Piękne, nowe wyzwanie! 

Rozpoczynam Nowy Rok bardzo słodko. Przygotowałam przepiśnik na słodkie desery. Mam kilka ulubionych przepisów, które chciałam zebrać w jedną elegancką formę. LemonCraftowa tablica inspiracji podsunęła mi pomysł, jaki zobaczcie sami. Ale zanim przejdę do zdjęć to chcę  Wam kilka słów o nim napisać. Wykorzystałam nową słodką kolekcję Something Sweet. Pracę ubrałam w te elementy, które uwielbiam najbardziej, czyli koronki, ręcznie robione kwiaty, tekturkowe dodatki:)

  

 A jeśli chcecie więcej dowiedzieć się na temat wyzwania to wystarczy, że klikniecie w obrazek poniżej. Zostaniecie przekierowania na blog LemonCraft, gdzie czeka na Was mnóstwo inspiracji cytrynowych projektantek. :) 

 








 

Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku!




2 komentarze:

  1. Róż i błękit to duet doskonały ! Piękna praca !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Również lubię to połączenie 😊

      Usuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger