stycznia 06, 2021

Kartka z kolekcji Sweet Secrets, czyli róż i już! :)

 Gdybym miała wybrać dwie moje ulubione kolekcje LemonCraft to na pierwszym miejscu postawiłam Raspberry Garden, a zaraz za nią Sweet Secrets.

Dlaczego te dwie kolekcje lubię najbardziej? W Raspberry Garden urzekły mnie cudowne leśne klimaty, piękne róże, liście paproci i maliny - które uwielbiam podgryzać :) Druga kolekcja, czyli Sweet Secrets przekonała mnie do używania koloru różowego. Kiedyś bardzo go nie lubiłam, teraz przemycam go w większości moich prac. A Ty lubisz róż?

Dzisiejsza moja kartka powstała właśnie z kolekcji Sweet Secets, wyjątkowo odbiegłam od mojej ulubionej symetrii i troszkę pokombinowałam z przyklejaniem poszczególnych warstw :) Całą kompozycję skoncentrowałam z prawej strony kartki, nieco ją wydłużyłam koronami i gałązkami z wykrojnika. A kartka prezentuje się tak:

lemoncraft, sweet secrets, romantyczna kartka




Pozdrawiam serdecznie :)



2 komentarze:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger