stycznia 08, 2021

Romantyczna kartka walentynkowa z kolekcji Yesterday

 Tak, tak wiem, walentynki dopiero za miesiąc, ale to chyba dobry pomysł by już powoli szykować romantyczne prace. Moja dzisiejsza kartka nie jest typową kartką walentynkową jakie pamiętam z czasów kiedy byłam nastolatką. Nie ma w niej serduszek, słodkich misiów i brakuje koloru czerwonego! Ale kto powiedział, że to obowiązkowe elementy każdej walentynki? :) Jak wiecie lubię bawić się kolorami i wykorzystywać nieoczywiste barwy do rożnych projektów. Tak też zrobiłam tym razem. Chciałam by moja praca była lekka, romantyczna i wyróżniająca się spośród serduszkowych walentynkowych klimatów :) 

Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o takiej interpretacji walentynkowej kartki? Lubicie takie eksperymenty, czy raczej trzymacie się tradycji? 

Kartkę wykonałam z kolekcji Yesterday od LemonCraft, kwiaty materiałowe zrobiłam sama z wykrojników Lady E Design. :)



Pozdrawiam serdecznie!



3 komentarze:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger